Опитування експортерів: Made in Ukraine як конкурентна перевага
19.11.2025
|
2598 Переглядів
Український експортний альянс та ГО «Brand Ukraine» спільно з Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України, АТ «Зроблено в Україні» та Офісом з розвитку підприємництва та експорту запускають опитування серед українських експортерів.
Його мета – зібрати думки бізнесу про те, як бренд Made in Ukraine може стати реальною конкурентною перевагою на світових ринках і що потрібно, аби він працював на користь українських підприємців.
Про ініціативу
Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України розробило політику та бренд «Зроблено в Україні», який вже активно впроваджується на внутрішньому ринку.
Ініціатива покликана підтримати українських виробників, посилити довіру до національної продукції та створити єдину ідентичність українського бізнесу у світі. Наступним кроком є масштабування бренду на міжнародний рівень – з урахуванням реальних потреб експортерів.
Чому це важливо?
Деталі за посиланням:https://surl.li/wazugn